Gå til innhold

Project magenta software oppsett captains side


Anbefalte innlegg

Hei, selger "Cockpit prosjektet" mitt som jeg så vidt startet på.. det består av 3 selvbygde komplette maskiner og med 3 LCD-skjermer..

 

Det består av Project Magenta Kapteins-side Boeing glass-cockpit software og PM-RJ regional-jet software autopilot og FMC kan brukes på både PM-BGC og PM-RJ

 

http://www.projectmagenta.com/ gå inn på "products" og så velg

-Boeing-Type Software &

-RJ Glass Cockpit Software

 

 

 

Selges som det står i dag, maskinene har desverre en "uortodoks Windows(P.K.)installert" men all annen Software er kjøpt av meg

 

Desverre har PM en Policy av å ikke ville gi support etter at en annen bruker overtar licensen, så derfor vill det være "Null-support offisellt" vil jeg tro!

men det skal gå greit å bruke den installasjonen som er der nå tenker jeg.

 

Uansett så blir bare dette en brøkdel av det koster å gå inn i en slik hobby, så det kan brukes til å teste ut Project magenta og sette seg inn i cockpit bygging-verden og slikt..

Jeg har desverre ikke holdt på med dette på en god stund så jeg har "fallt av lasset totalt" og kan ikke hjelpe noe særlig med videre bruk av dette oppsettet..

 

Må Hentes ved salg da dette er lettest og består av flere maskiner og skjermer

 

 

ønsker meg 3000kr for alt sammlet(uten USB-interface-kortet)

 

- - - - -

 

Bruker man Fs2004 kan jeg selge et interface-kort fra Betainnovations Gammaray-256 USB-kort, for 900kr

 

 

Eller 3500kr for ALLT

----------------------------

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhhh takk (snekring er ikke min sterkeste side):blush:

 

jeg har muligens en kjøper på allt sammlet som har kontaktet meg på PM, så er mest interessert å selge allt sammlet for å slippe å selge i deler, meen det er ikke helt uteukket..

 

APEM av denne typen er dyyre koster ca 70-80kr pr stk nye inkludert moms og frakt, har 27stk APEM toggle-brytere ,og ca 8stk encodere "+10 stk er helt ubrukte toggle brytere + noen ubrukte trykk-brytere også".. det var iallefall det jeg gav for dem, når jeg kjøpte dem på den lokale-forhandleren av elektro-utstyr.

 

USB interfacet har jeg vel sagt at selges for 900kr, det kostet ca 2000kr includert moms og frakt fra Canada.

Men jeg redusere dette til 700kr ved løst salg, frakt kommer i tillegg..

 

Hmmm, 1500kr for allt på bildet? :) frakt kommer i tillegg..

 

Da gjenstår eventuellt PM-oppsettet med data maskiner og LCD-skjermer å selge..

 

 

Mvh

Rune S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...