Gå til innhold

DAG! Noe veldig rart skjedde!


Sander Johansen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Søndag formiddag, jeg er på jobb, og går inn på forum, for å poste i hendelser threaden.

Jeg skriver innlegget og submitter. Når jeg så kommer tilbake i forumet så ser jeg at innlegget mitt er postet under Asbjørn Furus navn "[Eek!]"

Jeg ser da at jeg står logget på som Asbjørn, kan gå inn i profilen hans og allt (veldig fristende å skifte passord etc "[stort , noe jeg seff ikke gjorde) Logger meg av, og prøver å logge meg på som Asbjørn (for å se om det er noe cookies på maskinen min) klarer ikke det. Nå jobber både Asbjørn og jeg i LV, men jeg tror ikke han har vært sørpå, inne i fjellet og brukt denne maskinen......har du noe forslag til hva som kan ha skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

DENNE Asbjørn som sitter HER på Hasvik har i ALEFALL IKKE vært inne i fjellet nei.

Been on Hasvik all time.

 

Vet ikke om det er LV`s server som lager krøll,eller om det er noe på fs sidene.ALT går tregt,og idag har jeg prøvd i flere timer før jeg kom inn på fs.

Sikkert denne Proxy server`n til verket som lager surr.

 

Asbjørn

AFIS`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...