Gå til innhold

Bokanbefaling!


TOS

Anbefalte innlegg

Heisann og god kveld.

 

Tenkte eg skulle tipse dykk om ei god bok. Boka er skriven av Jack Williamson, ein tidlegare instruktørkollega av meg. Boka er lettlest, spanande og interessant.

 

In July 1943, at the height of World War II, Colin Bramble, an RAF pilot, parachutes behind enemy lines into Peenemunde, a small fishing village on the Baltic Sea. British Intelligence has learned that the Germans are building a secret rocket weapon at Peenemunde, and Bramble’s assignment is to get a job in the rocket works, find out everything he can about the new weapon and return to England. Frozen Lightning chronicles Bramble’s harrowing adventures as he strives to complete his mission.

 

Det er fleire godt skildra flyscenar i boka, men det er ikkje hovudtemaet.

 

Boka kostar 34,95$ og kan kjøpast her

 

Litt info om forfattar.

Jack Williamson

Født 5. Mars 1934.

Jobbar aktivt som flyinstruktør ved The Flight School of Gwinnett. Har flygarerfaring på alt frå Bücker Jungmann til Twin Commander 680. Var tidlegare aktiv acroflygar og hadde oppvisningar på fleire flyshow.

 

Eg vonar at eit par tre stykk av dykk kjøper denne boka. Eg kan varmt anbefala boka, og du vil ikkje klare å legge den ifrå deg før du er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...