Gå til innhold

Et spørsmål ang security check på osl.


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

En riktig god kveld til alle! :D

 

Jeg skal fly med NAX snart, og ettersom jeg ikke har kjøpt billett eller har med meg bagasje, fikk jeg tilsendt et bevis, sånn at jeg kommer gjennom security checken på OSL.

Men som sagt så må denne leveres i security, men det er bare den vanelige securety checken som er ment da eller? for jeg har aldri sett at de tar noe som helst bevis fra noen for at de må komme gjennom der.. om noen skjønte spørsmlet riktig nå da.. :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Du kan gå hvor du vill faktisk, selv inn på utenlands, så fort du er gjennom level en, jeg dro til toronto lørdag, og viste ikke noe som helst før jeg var ved gate. De er mere fokusert på at du ikke har med deg noe som kan kjøpes på innsiden...monny talks---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Og ang Icelandair som jeg brukte nå over og tilbake, kan ikke anbefalles, jævlige seter, no food and Norwegian feeling..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette beviset er nok ment for "sikkerhetskontrollen" som du går igjennom når du skal på international flights. I utgangspunktet er dette en "enveis sluse" med tanke på taxfree salget. Den skal i utgangspunktet være bemannet, og du vil her bli nødt til å vise boarding kort for å komme igjennom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...