Emil Topstad Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 En riktig god kveld til alle! Jeg skal fly med NAX snart, og ettersom jeg ikke har kjøpt billett eller har med meg bagasje, fikk jeg tilsendt et bevis, sånn at jeg kommer gjennom security checken på OSL. Men som sagt så må denne leveres i security, men det er bare den vanelige securety checken som er ment da eller? for jeg har aldri sett at de tar noe som helst bevis fra noen for at de må komme gjennom der.. om noen skjønte spørsmlet riktig nå da.. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Du kan gå hvor du vill faktisk, selv inn på utenlands, så fort du er gjennom level en, jeg dro til toronto lørdag, og viste ikke noe som helst før jeg var ved gate. De er mere fokusert på at du ikke har med deg noe som kan kjøpes på innsiden...monny talks--- Siter
Emil Topstad Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Skrevet 29. juli 2010 Ja, det var det jeg hadde regnet med også. Men best å være på den sikkresiden, så man vet det, og ikke driter seg ut når man faktisk kommer dit Takk så mye for svar! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Og ang Icelandair som jeg brukte nå over og tilbake, kan ikke anbefalles, jævlige seter, no food and Norwegian feeling..:-) Siter
Emil Topstad Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Skrevet 29. juli 2010 Har hørt flere si det samme som Iceland Air.. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Jupp setende var som og sitte i en traktor.... Siter
andreas nærbø Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Husk og ta med pass hver gang jeg har vert på klapp men naboen min så har jeg fått beskjed om og ta med pass som evis på hva du heter osv Ha en fin klapptur med NAX Siter
Emil Topstad Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Skrevet 29. juli 2010 Jaja, selvfølgelig. Har med legitimasjon stort sett hvor henn jeg går jeg, så det er ikke så farlig, hehe Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Dette beviset er nok ment for "sikkerhetskontrollen" som du går igjennom når du skal på international flights. I utgangspunktet er dette en "enveis sluse" med tanke på taxfree salget. Den skal i utgangspunktet være bemannet, og du vil her bli nødt til å vise boarding kort for å komme igjennom. Siter
Kai Dreyer Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Skal man på utland må man ikke vise noe som helst. Man går gjennom slusene, så kommer man seg ikke ut igjen hvis man ikke går ned på ankomst for så gå opp igjen. Kjipt om man feiler totalt når man skal på en flight som går på innland. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Høres ut som de har automatisert slusene siden januar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.