Gå til innhold

Spottetur til Osl 27.Juli


Svale Andre Leren

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og Henrik Simonsen, fra forumet her, har bestillt billett til OSL den 27. Juli (Tirsdag).

Vi drar fra MOL med SAS sitt fly kl 07.20, da er vi på OSL ca. 08.10! Hjemreise er avgang med SAS kl. 19.10 , da vi gjerne skulle reist senere, men dette er siste avgang

 

Vi har iallefall tenkt å besøke SAS museet og vi har planer om å spotte en del også ;) I løpet av dagen har vi også tenkt å finne en plass hvor vi kan få i oss litt å spise :)

 

Så noen spm.

 

1) Er det noen bra, men ikke så altfor dyre plasser å spise, i nærheten av terminalen? Har tenkt peppes, men vet dere om noen andre fine plasser?

 

2) Er koreaneren på OSL på tirsdag? eventuelt når? og er det noe annet spennende i løpet av dagen ? :)

 

3) Noen som kunne tenke seg å bli med å spotte, besøke sas museet og ta en matbit? (Hadde vært kjekt å treffe andre flyintresserte også ;):)

 

Håper noen kunne tenke seg å bli med. Hadde som sagt vært kjekt å treffe andre med samme interesse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å på en Tirsdag da, Mandag til fredag er bort i mot umulig for meg fram til ca kl 14 på fredag pga jobb. Vist ikke skulle jeg hjerne ha vert med.

 

Så spørsmålet om tirsdag og om det er noe spendene.

 

Ja Korean Air Cargo er det på Tirsdager. Den ankommer en gang mellom 10 og 1230 og reiser mellom 13 og 15. PIA, (Pakistan International Airlines) er også på tirsdager. Husker ikke ankomsttiden, men ordinær avgang er 1515. Dem flyr med B772ER og 773ER.

 

Anbefaler dere å ta buss 855 ifra Gardermoen i retning Maura, og håppe av ved SAS museet. Der kan dere stå på plattformen. Ifra plattformen og bort til vollen på 19R er det ikke stort mere en 15 til 20 min gange maxs.

 

Men nå må jeg stikke ut døra for en lang varm dag rundt OSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Olsen Bru

Jeg har skrevet ut avganger og ankomster fra avinor :)

Kan hende noe blir endret eller innstilt, men jeg har ikke internett når jeg reiser til sørlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...