Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hei. Er det flere fra det norske Vatsimmiljøet som skal delta på SAS-VA møtet ved Malmø-København nå i august? Jeg er med begge dager og gleder meg villt! http://forum.vaccsca.org/index.php?showtopic=26420 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. august 2010 Forfatter Skrevet 11. august 2010 Ingen andre nordmenn som reiser?? Drar ned fredag ENTO-EKCH og opp søndag EKCH-ENTO. Hadde vært gøy og visst om det var flere nordmenn påmeldt? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg sa opp stillingen for noen måneder siden. :grin: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Ganske utrolig å være eneste nordmann her nede på et møte som omfatter SAS-va og Vaccsca. Ihvertfall når Slovenia og Italia stiller like mannsterkt som eneste nordmann! Svensker og Dansker deltar i stor grad, vi var i dag 10timer på Entry Point North like ved Malmø Sturup Airport, på flygelederskolen! Så til dere som ikke ble med, you don`t know what you missed out on! En kjempedag i dag, lørdag med en masse kjørninger av Tower og Approach simulation i et fantasi-airspace laget for å krølle det til! I morgen står full motion simulator for tur! Valgene er MD80 eller B737! De fleste har valgt ESGG-EKCH eller returen! Selv skal jeg fly Tromsø-Alta med ils rwy11, circle to land rwy29! Den blir heftig Gleder meg villt! Det snakkes om fotoforbud på Oxford Acadamy i morgen, men det er ihvertfall blitt tatt bilder i dag og man får jo håpe på at fotoforbudet opphever i morgen! Det er 5år siden sist event, og vil nok ta litt tid før neste, men jeg kan anbefale for ALLE allerede etter dag en av et to dagers interessant program, at har dere muligheten til å være med neste gang så ikke nøl! Be there! Good night Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. august 2010 Forfatter Skrevet 23. august 2010 Da folkens er det lagt ut noen få bilder fra møte i bildeforumet: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=566336#Post566336 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.