Sandro Stanojevic Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei igjenn, sitter her og flyr til Syden med NAX. Har kommet ganske lagt på turen bort til Mallorca. Leger ut noen bilder fra OSL og noen på eien bort til nå. Kmmer til å oppdatere litt etter hvert. Står ved gate klar for å lukke dørene og få push back Taxing RWY19R Cleared for take-off Så var vi i luften FL350 Bilde tatt for 5min siden, nærmer meg Marseille Det var så lang i turen. Det kommer bilder snart tror jeg, er ikke langt i fra nå Mallorca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Har begynt å decent mot Mallorca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Du må huske å trykke std når du er over 18000ft Så slipper du den gule "warningen" under høydeviseren. Flotte bilder av en flott tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 18000 fot? Det er forskjeller på Europa og USA Prøv med TA/TL. Fine bilder, selv om jeg ikke er et stor fan av vidvinkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Man må fortsatt trykke "std" , Magnus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Her kommer resten av turen. Jeg skulle ha lagt bildene ut mye før men etter jeg parkerte i gate sovnet jeg bare. Horfor får jeg ikke opp ILS eller RWY på Arivals? Er det noe jeg må laste ned? Touch down Taxing to Gate68 At Gate68 Det var den Syden turen fra meg Hvor finner jeg den "std" knappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Flotte bilder! Du kan laste ned prosedyrer for LEPA fra en av linkene her: http://www.navdata.at/php/sidstar/dl_list.php?addon=PMDG&icao=LEPA Om du vil ha helt oppdaterte prosedyrer for hele verden i en pakke, kjøper du og laster ned det her: http://www.navigraph.com/www/fmsdata.asp Verdt hver eneste krone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvor finner jeg den "std" knappen? Du kan alternativt bare trykke "B" på keyboardet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Takker for kommentarene Den knappen vet jeg hvor er i flyet, glemte det bare ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.