Gå til innhold

Blanda drops hos MyTravel


Flemming Skogen

Anbefalte innlegg

Strømlinjeformede fly-flåter er mer og mer vanlig, men det er et selskap som antagelig ikke helt har fått med seg hva som er "in" for tiden; MyTravel Airways.

 

Ganske imponerende flypark nå til dags synes nå jeg:

 

XX A320-200

XX A321-200

04 A330-200

03 A330-300

07 B757-200

03 B767-300

03 DC10-10

 

Størsteparten av flyparken her er av noe eldre årgang, med B757-200 og DC10-10 som virkelig drar ned snittet.

Ligger det an til en fornyelse av flåten snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Flemming Skogen:

Strømlinjeformede fly-flåter er mer og mer vanlig, men det er et selskap som antagelig ikke helt har fått med seg hva som er "in" for tiden; MyTravel Airways.

 

Ganske imponerende flypark nå til dags synes nå jeg:

 

XX A320-200

XX A321-200

04 A330-200

03 A330-300

07 B757-200

03 B767-300

03 DC10-10

 

Størsteparten av flyparken her er av noe eldre årgang, med B757-200 og DC10-10 som virkelig drar ned snittet.

Ligger det an til en fornyelse av flåten snart?

Hei Flemming.

Vil bare informere om de faktiske forhold.

My Travel Airways er den skandinaviske delen tidligere "Premiair" og opperer bare med A320og A333 nå på sommeren.A332 x 1 kommer i tillegg til vinter programmet.Vi får denne høst nye A320 og A321 som skal bytte ut de gamle A320 og da kan du jo sjekke snitt alderen på My Travel Airway`s sin flåte.

 

DC10,A321,A320,A330-200,757 og 767 oppereres kun av My Travel Intl. som er den engelske delen av selskapet,tidligere Airtour`s.Det er kun eiersiden og LOGO som er felles i dette selskapet,operasjonelt så er vi to forskjellige selskaper.

Du skriver at det er 4xA330-200,dette er helt feil,det har kun vært 2stk.A330-200 og det er G-MOJO og OY VKF.

A330-300 er OY-VKG,OY-VKH og OY-VKI.

V.H Jan B. "[Eek!]""[stort

 

[ 30.08.2002, 22:21: Endret av: Jan Barreng ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Flemming Skogen:

Jan, jeg er skremmende klar over de faktiske forhold. Din misforståelse grunner i at jeg skrev MyTravel
Airways
, noe jeg selvfølgelig ikke skulle ha gjort, da dette kun er den skandinaviske delen. Min feil, sorry. Jeg skjønner også at innlegget mitt traff et sårt punkt hos deg. Ikke meningen, poenget mitt var å påpeke alle de ulike flytypene som ble operert
TOTALT
innen MyTravel-systemet.

 

En annen ting: etter alt å skjønne så er altså A330-200-flyene med registrering G-MBDB, G-MLJL, G-MOJO, og OY-VKF kun to fly? Hvorfor da 4 stykk reg? Noen som vet?

Hei .Ja da har jeg skutt meg selv bak. "[skamfull]""[skamfull]"

Sorry,jeg tok feil her.

V.H.Jan B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan, jeg er skremmende klar over de faktiske forhold. Din misforståelse grunner i at jeg skrev MyTravel Airways, noe jeg selvfølgelig ikke skulle ha gjort, da dette kun er den skandinaviske delen. Min feil, sorry. Jeg skjønner også at innlegget mitt traff et sårt punkt hos deg. Ikke meningen, poenget mitt var å påpeke alle de ulike flytypene som ble operert TOTALT innen MyTravel-systemet.

 

En annen ting: etter alt å skjønne så er altså A330-200-flyene med registrering G-MBDB, G-MLJL, G-MOJO, og OY-VKF kun to fly? Hvorfor da 4 stykk reg? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...