Jomar Maridal Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 I dag er det en måned til Kristiansund lufthavn, Kvernberget runder 40 år i tro tjeneste. Siden jeg drifter ei nettside om nettopp denne flyplassen, synes jeg er på sin plass at dette jubileet blir fremhevd. Derfor har jeg blant annet skrevet ei bok om flyplassens historie, som var klar for et par måneder siden. Jeg har også fått lagt ut diverse gamle bilder fra flyplassens barndom på nettsiden. (stor takk til ”ENKB” og ”LN-SSL”) I tillegg til dette tenkte jeg å fyre i gang en quiz om Kvernberget. Spørsmålene er ganske overkommelige, i hvert fall for de fleste her inne som er i overkant interessert i fly Jeg trekker ut tre vinnere som får hvert sitt eksemplar av boka ”Kvernberget 40 år” etter at konkurransen er slutt. Vinnerne trekkes én måned fra nå – den 30. juni. Spørsmålene finner dere her: http://www.kvernberget.net/quiz.php Siden det er premier inne i bildet kan dere sende inn svarene på e-post post@kvernberget.net. Ikke post evt. svar i denne tråden, men tilbakemeldinger og meninger tar jeg gjerne imot her Vinnerne kontaktes på e-post. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da er besvarelse sendt. Godt jeg ikke gjorde dette i arbeidstiden, for da kunne jeg sikkert kjøpt to bøker for pengene jeg hadde tjent på tiden det tok å finne alle svarene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomar Maridal Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Hehe, flotte greier Litt vanskelig må det da være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Konkurransen er avsluttet, og vi har trukket følgende vinnere:Sindre Holberg Martin Zahl Roger Kristiansen Grattis Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Takk takk Boka annbefales folkens! Veldig fin, uansett om du ikke har noe forhold til Kvernberget generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.