Gå til innhold

Pride of Russia (film)


Anbefalte innlegg

Hei

 

I alle forbredelsene til eksamen fikk jeg tid til å kludre litt med FS9. Flyturen ble i dag fra Oslo til Moskva med det det fantastiske flyselskapet Aeroflot og flyet Tupolev 154M.

 

Håper dere liker snutten ;)

 

PS: Jeg er klar over den dårlige kvaliteten. Fraps er ikke det beste programmet, men var det jeg hadde og får ikke til HD kvaliteten på Youtube :crazy: Hvis noen har noen innspill, så fyr løs ;P

 

[video:youtube]

 

Om noen har forslag til bedre opptaksprogramer så si ifra.

Jo en ting til, hvorfor blir lydkvaliteten så dårlig når jeg filmer med fraps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kult med en russer for en gangs skyld! :)

 

Hvor får man kjøpt dette flyet, hvilket merke er det?

Er det bare 2D cockpit her, og følger det med en fmc man kan bruke her?

Eventuelt om dette er et fly som ikk har fmc, eller hva det er i de russiske flytypene, noen andre russere dere kan foreslå? :)

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Ja, er samme melodi. Den heter "My Name Is Lincoln", er componert av Steve Jablonsky fra albumet "The Island".

 

Emil: Tupoleven har ikke fmc, men en sabla fin gps (inkludert SID/STAR). Tabeller brukes for å kunne bestemme høyder, nedstigninger, fart, osv. Som på den gammeldagse måten ;P Modellen er fra Project Tupolev (som også har mange andre fine modeller). Pakken er gratis og kan lastes ned fra http://www.protu-154.net/index_e.html PS: Alt er på russisk så det må smøres med tålmodighet for å kunne få den i luften. Inkludert er det VC,GPS, tabeller, manual, osv. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...