Gå til innhold

Benq PB2250 XGA DLP prosjektor til salgs!!!


Gjest Rune Skjoelingstad

Anbefalte innlegg

Gjest Rune Skjoelingstad

Heisann folkens , :)

Jeg har en Benq PB2250 XGA DLP prosjektor til salgs, håper det er interesse for den,

er litt usikker hvor mye det er igjen på pæra?

Siden timeren på pære-tiden bare snudde, og begynte å telle oppover plutselig?? :confused:

(P.S. det var en god del timer igjen påpæra når dette hendte..) :confused:

 

Skulle brukes til å Lage hjemme-cockpit, men ser at jeg må nok vente litt med dette en tid, pga passsmangel(+ flytting) og at interessen dabbet litt av :(

Det en en God prosjektor, med bra bilde, det er manuell focus og manuell zoom på den

 

Kan også selge med et lerret til den hviss det skulle være av interesse? et 4:3 lerret

det er en plass mellom 60"-90" ca 1,4/1,5 meter bredt

 

Har vel også et tak-feste til den liggende..

 

Det er selvfølgelig med allt orginalt utstyr, orginal beskyttelse/bæreveske og orginal embalasje..

følger og med en VGA-kabel til PC til VGA-port

 

Eventullt kan jeg også legge ved en Xbox-360 VGA-kabel slik at den kan brukes med xbox-360 også!! og ikke bare i en cockpit.. ;)

 

Prosjektoren er strøken ellers, og godt tatt vare på!

Den har enten hengt i taket, eller ligget i bærevesken-sin!

 

litt info:

 

Pris antydning:

selges hbo 2000kr for prosjektor med tilbehør!

Kjøper betaler frakt ;)

 

 

Med vennlig hilsen

Rune

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Som et lite tillegg:(Jeg har forresten bygget et par PCer for bruk med Project Magenta også, er villig til å selge disse også skulle det være noen som har lyst til å bygge seg en cockpit, jeg kan åpne en separat tråd for dette..??

har komplett ProjectMagenta Boeing Glasscockpit software,FMC,MCP kaptein-side

har også PM-RJ glasscockpit software )

 

(PS. er ikke en helt ny person på forumet hær, har ofte følgt med som gjest og har vært medlem før, men en god stund siden..)takker til alle som lager et godt norsk forum med masse bra tips og tester.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nesten 60-visninger og ingen har spurt om noe, det var rart ?

Trodde det var mange cockpit-byggere hær inne jeg, eller noen som går med planer om å begynne? :blush:

 

som jeg nevnte i bunnen av posten min så har jeg jo også PC'er komplett med ProjectMagenta Boeing glass cockpit og PM-RJ software-oppsett viss noen skulle være intereserte med komplette oppsett med PCer ?? :)

 

Jeg skal selvfølgelig spørre Enrico Shiratti om det mulig og overføre lisenser til neste person som kjøper oppsettet.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, kunne godt tenkt meg en prosjektor...

MEN, iogmed at du ikke vet hvor mye tid som er igjen på pæra, så setter det en liten demper på min interesse, siden pæra koster mer enn den prisen du har satt på prosjektoren(selv om det er forholdsvis rimelig i seg selv).

 

Har du YPbPr adapter til VGA liggende, som du selger med denne?

Hvordan er støynivået?

Hva skal du ha for lerretet i tillegg?

Pris tillegg for Vegg/tak feste?

Fjernkontroll?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

heisann John,

 

skal vi se,

------------

dette følger med:

- 1stk VGA til VGA kabel 10m (mener jeg å huske)

 

-orginal BENQ fjern-kontroll

 

-Orginal Bære-veske-beskyttelse+orginal emballasje.

Veldig bra boble-plast i denne esken.

 

-orginal USB-kabel

 

-orginal Strømkabel

 

1 stk X360 orginal Microsoft VGA HD AV-kabel

-----------------

 

 

 

Component(YPbPr) til VGA kabel, har jeg muligens liggende til den husker jeg kjøpte noe tidligere..

 

 

 

 

 

Lerret: jeg hadde tenkt å selge allt sammlet hellst, siden at jeg ikke har bruk et lerret da lengre..

Takfeste: samme som over med dette..

 

Gi meg et godt Bud så skal vi se hva vi kan fikse til! :)

 

 

 

Støy nivå:

Audible Noise: 36.0 dB

Eco-Mode: 33.0 dB

kan kansje variere litt med MODUS man setter prosjektoren i ?

 

Siden du er så interesert skal jeg forske litt mer, og kjøpe et batteri og bytte dette ut i fjernkontrollen

 

+ finne frem alle delene og kansje poste et bilde eller to??

finne ut litt mer om pæra..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<OPPDATERING>

nå har jeg testet prosjektoren litt, og kan si at allt er i skjønneste orden! :grin:

fjern-kontroll fungere også perfekt(var dødt batteri)

 

Jeg er ganske sikker på at jeg faktisk KUN har

brukt prosjektoren i 698 hours, av tilsammen tilgjengelige 2000hours(vanlig standard visning(2200Lumens) eller

3000hours(økonomi-mode(1800Lumens) så det er masse timer igjen på pære-levetid

Fordi ingen røde advarsler lyser opp,hverken under oppstart eller shut-down om at det er lite levetid på pæra..

 

+ jeg fant en online manual fra Benq der det står hvordan man får opp timer brukt på pæra med og holde inne inne i 5 sekunder og da popper det opp 698 hours..

 

det virker bare ut som om antallet på timeren snur i fra nedtelling 3000t til opptelling etter X antall 100timer kan det ut som.. ;)

 

og viss dette stemmer så går den for høyeste bud-sum!

så begynn å by :grin:

 

Lerret er:

Beamax 4:3 R-series lerret 152(145cm visuell bredde)x116(110 visuell høyde)cm , Manuelt nedtrekk med sorte kanter

 

har faktisk component(YPbPr)til VGA-kabel også,

som du lurte på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...