Sandro Stanojevic Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei igjen, I går fløy jeg fra TNCM-EHAM med B744 KLM. Fløy ruten på VATSIM, det er min første langdistanse tur på VATSIM. Det var ikke ATC på TNCM helt til jeg kom bort til Spania. Hadde en flott flight til EHAM ingen problemer. Her står jeg på Gate A3 Pushback Climb out På vei til FL350 FL350 Nærmer meg AMS Jeg glemte å ta bilder under landing beklager, men her takser jeg til gate På gaten i rett tid Takker for meg Sleng ut noen kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dette var virkelig fint! Nå skal jeg ta en tur i simmen selv, for jeg ble veldig fristet... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 nice Men sitter du ved daten hele tiden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fiine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Takker for hyggelige kommentarer Jeg sitter ikke hele tiden foran pc'en Andreas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.