Gå til innhold

HJELP!!!Snarest.....


Svein Hansen

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Trenger hjelp ifra dere her på forumet.Utifra hva jeg har sett er de fleste her brukere av GeForce et aller annet,2-3 eller 4,MX,TI og alle de her benevnelsene.

 

Uansett,jeg har et Voodoo5500 kort:) "[smil]" ,og ja jeg skal oppgradere nå.

 

Maskinen min er en AMD K7 Athlon 800 mhz,med 512 MB SDRAM,og jeg trenger virkelig hjelp her.

Ja,jeg vet at prosessoren og hovedkortet også skulle vært oppgradert,men ikke nå.

 

Jeg bruker PC'en hovedsaklig til FS2002 og musikk,og jeg vurderer å kjøpe et Geforce4 Ti4200 64MB kort.

 

Råd ønskes,SNAREST!

 

Er dette å anbefale,vil jeg få noen reell ytelsesøkning i FS2002???? "[Forvirret]"

 

Noen som har erfaringer????

 

(Moderator,ja jeg vet at denne tråden skulle vært i et annet forum lenger ned,men flere er visst innom her i kaffebaren.Så jeg håper på bedre respons her. "[smil]""[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geforce 4 Ti4200 er det beste kortet i forholdet mellom pris/ytelse du får kjøpt idag. Men jeg vil anbefale at du kjøper et med 128mb ram, det er mer fremtidsrettet.

 

Jeg har aldri vært borti de siste voodoo-kortene som kom ut så jeg vet ikke hvor mye de presterer i forhold til prosessorhastigheter osv, men du vil garantert ikke få utnyttet et Geforce 4-kort til fulle med 800mhz. Uansett, kjøper du et slikt skjermkort til 1700,- kan du ikke ta mye feil "[blink]" Det er ihvertfall fremtidsrettet slik at du vil få en stor ytelsesøkning når du en gang kjøper ny prosessor og mb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,regner ikke med å få utnyttet et slikt kort fullt ut.

 

Uansett,har hørt meg omkring og funnet ut at hovedkortet mitt vil lage problemer med Geforce4 kort.

Så etter litt budgivning på qxl,har jeg fått tak i et Geforce3 ti/500 kort med 64 mb ddr ram.

 

Håper dette gir meg litt bedre ytelse.

 

Voodoo5500 kortet mitt ligger omtrent på geforce2 mx sitt nivå når det gjelder ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...