Flemming Skogen Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Noen som vet om det eksisterer en repaint av Premiair eller MyTravel-hybrid av A330 versjonene noe sted? Og da POSKY sin modell så klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det finns ja, men bare på harddisken min ennå.. kommer snart.. har så mange prosjekter på gang at jeg "nesten" svetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Sandengen Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Var det den som var i screenshot forumet for ikke såå lenge siden? Gleder meg til den kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Mr Lorentzen: -få i gang vaffelpressa! Trenger den til imorra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.