Birger Blomvik Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Er det noen som har linker til hvor man finner paint for fly, slik at de vises korrekt i SB? Siter
Lars Hassel Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Det finnes en pakke som bl.a Norwegian texturer følger med, men deafult i SB så er det mange painter, dog ser de helt på tryne ut, om problemet ditt kanskje er at mange av flyene du ser er VIP, så kan det også være den andre "piloten" som ikke har satt hvilket livery han flyr, altså hvilket selskap når han velger fly i SB, og da vil flyet iallefall som jeg vet vises med VIP textur. Vet ikke om dette hjalp deg noe i det hele tatt egentlig, men da har jeg iallefall prøvd:) Siter
Birger Blomvik Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Skrevet 16. mars 2010 Ja, det er VIP på nesten alle fly, og dette er litt trist da jeg vet at det IKKE er det Siter
Lars Hassel Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Skjønner, det er noe den personen må still inn, når han/hun velger fly må man også velge et livery i SB menyen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.