Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. mars 2010 Henry William som han heter internasjonalt, eller oddspjoetvold i nærmiljøet, har svingt malepenslene på Tim Conrads flotte Skyraider-modell. Resultatet ble selvsagt førsteklasses, og Skyraidern fikk straks flere ben (les understell) å stå på. Det har kommet ny flight mdl. til denne, så nå flyr den enda mer realistisk! Og selv har jeg overført lydfilene fra A2A Thunderbolt, så nå brumler det i sollide stempelslag når jeg fyrer opp . Det finnes enda flere varianter, og jeg hentet mine på flightsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 herlig! rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Flotte bilder! Ser en del feil jeg har gjort men skit au. Etter min mening er dette skjemaet den beste, enkel, lite glorete og passe truende: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. mars 2010 Åååå dækern, her må det hentes flere utgaver. Ser også over i "uthuset" at du har enda mer å by på . Knallbra jobba oddspjoetvold, du er en sann kunstner med blikk for de rette flyene!!! Apropo, lastet du noen gang opp paintene av Tiger Moth`n ? Og har du vurdert å male Wozza`s T6 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.