Gå til innhold

Arbeidshest drikker jetfuel.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lionhearts Quest Kodiak har lenge pirret min bush-nysgjerrighet, og da den kom på lista over "dagens tilbud", var det bare å slå til. Flyet er konstruert for tøffe oppdrag, og løfter 10 passasjerer eller tilsvarende vekt med gods, inn og ut av grusbaner i vanskelig terreng. Altså perfekt som arbeidshest i PNW`s varierende landskap og mange små flyplasser. Maskinen leveres i mange utgaver, både med hjul, flottører eller som amfibium, og alle varianter er med i pakken fra Lionheart. Flott modell med morsomme flyegenskaper.

 

kod1.jpg

 

kod2.jpg

 

kod3.jpg

 

kod4.jpg

 

kod5.jpg

 

kod6.jpg

 

kod7.jpg

 

kod8.jpg

Fremdeles sår på haka av å fly i PNW, og med denne modellen blir det ikke fred å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg er nydelig, den er et slags moderne variant og gode gamle bush-travere med sin glass-cockpit og sitt ellers morderne preg. Den har gode STOL-egenskaper og krefter nok til å få deg raskt og smertefritt opp fra selv de korteste striper og manglende underlag.

 

En flott følgesvenn i PNW :)

 

Nydelig reportasje Ernst :) Har hatt denne en stund i hangaren og jaggu skal den få bli med ut på tur igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det forundrer mæ litt at ingen av dere Bush-fans har oppdaget et europeisk fly som har extreme bushegenskaper, fantastisk utseende og en super fs-versjon?? Tenker selvfølgelig på Porter Pilatus PC6. I alle fall har denne maskinen fascinert mange rundt om og jeg hadde mange fine turer med denne i fs9. Har planer om å anskaffe denne på nytt når jeg nå får FsX i den tilstand jeg ønsker. Litt reklame for beistet her: http://www.ernst-rolf.com/Pages/ernstPages/Pilatus.htm

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv Porteren masse i Alaska :) En ypperlig STOL-maskin det også, med en nydelig med "sliten" cockpit men som virkelig gir bushfølelse.

 

Kan fortelle at jeg nå to år på rad har brukt Porteren i Yukon Quest Air Force og at jeg mest sannsynlig også kommer til å benytte den under årets Ididtarod på samme måte som jeg gjorde ifjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det forundrer mæ litt at ingen av dere Bush-fans har oppdaget et europeisk fly som har extreme bushegenskaper, fantastisk utseende og en super fs-versjon?? Tenker selvfølgelig på Porter Pilatus PC6.

 

He he joda, den fløy jeg regelmessig i FS9, og jeg var meget begeistret for modellen. I FSX har jeg vært noe usikker på FSD, da det ble mye krøll i simmen min etter at jeg oppgraderte modellene fra FSD til såkalte FSX-kompatible.

Det endte i formatering og nyinnstallering, og etter det har jeg ikke helt stolt på den gjengen :crazy: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...