Gå til innhold

Trening ENGM_APP man 18/1 1800-2000


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Heisann piloter og co-atc!

 

Førstkommende mandag 18januar skal jeg igang med trening for OTS på ENGM_APP! Håper på en god del out og inbounds iløpet av de to tidlige kveldstimene denne mandagen! Vel møtt ;)

 

Ser andre byr på Kakao, på Gardermoen kan dere få en saftig pizza fra Pizza Hut og en iskald Carlsberg ved endt skift hvis ikke så har vi alltids noe kruttsterk kaffe tilgjengelig! Kakaoen derimot den får dere ta på Kjevik :P

 

Tower og ENOS må gjerne også være med om de har lyst!

 

 

Tidspunkt: 1800-2000 lokaltid, 1700z-1900z!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... hjelper ikke med lang rullebane hvis jeg dundrer i bakken noen km før stripen... autoland har jeg ikke en gang begynnt å lese på.. sett en video på youtube om det. alt går fint til jeg skal line opp mot ils.. da skjærer alt seg.. lol. men nå var det bare andre tur med level-d 767 da. de andre flyene får jeg greit ned.

 

[color:#FF0000]Edit: Tok en ny tur og fullførte med autolanding på ENGM, så da er jeg klar på mandag :D [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...