Gå til innhold

Greatest Airliners


Rune Marås

Anbefalte innlegg

Det er kun ett produkt som heter Greatest Airliner, og det er 737-400'en som er laget av DreamFleet og selges av Flight1, så hva du mener med om noen har Greatest Arlines software er jeg ikke sikker på. sikter du til Piper Archer II som også er laget av DF, går den under navnet Greatest Airplanes. Jeg har kjøpbt begge og er meget fornøyd med dem. men alikevel går det ikke ann å sammenligne en Airliner med ett GA fly. Hva du bør kjøpe kommer helt ann på hva du liker. Liker du å "observere" ett fly i FL 350 hvor alt du gjør er å koble inn autopiloten når du er 400'MSL eller liker du å føre et smårfly i høyder mellom 500' - 5000' hvor du konstant sitter med hendene på stikka.

Det er ikke bare produkter fra DreamFleet som er å få tak i. Wilco har en aldeles "makalaus" 767 til salgs, og for ikke lenge siden slapp Flight1 en Cessna421. Noen som heter FSD har en rekke GA fly tilgjengelig på deres hjemmeside, alle er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har Dream Fleet Boeing 737-400. Med fs2k2 patchen funker den feilfritt. Eg meiner at deter verdt pengene ja. Dei fleste Payware er såpass gode at du bør investere i ein av dei. Kjøøp det flyet du liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...