Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Hei alle!! Ville bare si i fra om at vi nå har åpnet "Værnes Flight Sim Klubb" Du kan besøke siden herHåper på å få så mange medlemmer som mulig! Bare husk at siden ikke er helt ferdig, siden den ble åpnet i dag, men det kommer nok en del der snart! Håper de "lystne" melder seg inn! MVH VFSK! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Skrevet 15. juni 2002 Hei igjen! Ville bare si i fra om at Værnes Flight Sim Klubb nå har fått nytt domene navn. Det nye domenet er www.vfsklubb.tk Etter åpningen i går har jeg ikke fått noen nye medlemmer, men jeg håper fortsatt at dere vil melde dere inn i klubben! Er det noe dere lurer på eller har noe komenterer til så er det bare å besøke oss på www.vfsklubb.tk eller sende en mail til meg på icskaug@hotmail.com. Ha en fortsatt fortreffelig dag! MVH Ivar Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Skrevet 16. juni 2002 Grunnet liten pågang på medlemmer, har vi i Værnes Flight Sim Klubb valgt å se bort i fra "kravet om kjennskap til SquwakBox" for håp etter flere medlemmer. Det er selvfølgelig en fordel å ha kjennskap til SB, men som sagt, det er lenger ikke et krav. Jeg beklager nok en gang feilen fra min side ang. bildene, og jeg har lært min lekse. Bare bra jeg fikk høre det fra andre flight simmere å ikke andre "juridiske" makter;) Alle er velkommen til å ta en titt på vår hjemmeside på www.vfsklubb.tk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.