Stein-Ove Rud Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Hei... Er det noen som har vers. 1.2 og 1.6 som funker ok i fs2004. Har prøvd 1.3 og 1.7 men får problemer med og tune radioer i simmen eller er det annen løsning på dette "problemet" Stein-Ove Siter
Tommy Hansen Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har 1.2-1.6 innstallert i FS9. Fungerer ok til tider,men det er ofte issues med FSInn. Du har jo nå dette med serverne, respository issue,PMDG issue, og FWInn issue(lyd). Så et komplett nytt modellset til SB og jeg hadde kasta FSInn på havet. :grin: Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Skrevet 3. januar 2010 "PMDG issue".... og det går ut på....? Siter
Tommy Hansen Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Vel, det har vært vekslende inkompatibilitet med PMDG fly og FSInn. Kan ikke linke diverse diskusjoner/løsninger siden FSInn er nede/borte. Men,konklusjonen fra FSInnkyndige ble vel etterhvert å disable visse funksjoner under innstallasjonen for å unngå evt. problemer. husker ikke i farten helt nøyaktig hvilke. Kan komme tilbake til det om jeg finner noe om det igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.