Jan Arild Gjemble Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I natt hadde jeg en MP-flight med gode venner i Alaskan Winds. Ruten var som følger: PAJN- PAGS-PAHN-PAGY-CYSQ-CYZW Det er ikke ofte jeg får sjansen til å delta på disse eventene ettersom de starter 02.30 norsk tid, men denne gangen tok jeg meg tid og stjal litt av nattesøvnen. Her er iallefall noen bilder fra eventet. Leaving Juneau course Gustaus for a touch and go: From Atlin to Tesling for a full stop landing and find out who is the winner: We need to take the traditionally photography of course, and what a lovely evening for a photoshoot: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2010 Snadder Jan Arild Dette er flights i pakt med natur og vær, som skapt for Beaver`n. Nydelig stemning i bildene dine. - Ser en Lionheart Kodiak blant flyene, det må jo bety at du har en slik i hangaren din? Har ikke sett at du har flydd den, betyr det at den er parkert? Det er mange som skryter av den i "uthuset", så jeg holdt på å kjøpe en, men liker ikke instrumenteringen (foretrekker runde klokker og dampdrevne systemer ), så jeg klarte å la være...... Har du noen kloke synspunkter om dette flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Kodiak'en er nydelig å fly, men som du sier den har glasscocpit og dermed ikke like spennende. Men jeg tar nå med denne kjerra på luftetur nå og da uansett, og bare jeg får sattt meg inn i denne glasscockpit'en så blir den nok mere brukt vil jeg tro. Flyet er iallefall nydelig å fly på alle måter, og egentlig en skikkelig god morderne bushmaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.