Christian Andrè Todal Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Selger min MCP pro. Den ser helt ubrukt ut og er brukt max på 20 flights mellom ENKB - ENML. Har brukt den sammen med LevelD 767. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hva skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 4000,- inkl frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er dette CPFlight? Isåfall kjøper jeg den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Det er GoFlight, beklager at jeg glemte å skrive det i teksten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du vet at denne selges brand new for 4500,- i nettbutikken? Synes prisen var noe stiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Det skjønner jeg. Men jeg kommer ikke til å selge under det. Jeg vet at den koster det i nettbutikken. Den er svært lite brukt og fremstår som helt ny. Det jeg kan tilby er at det koster 4000,- inkl frakt innen Norge. Hvis jeg ikke får solgt den så blir jeg bare sittende med den. Håper jeg ikke støter noen med det. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Næ.. kan ikke tenke meg at noen støtes av det.. hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg syns prisen var noe i det høyeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det er kanskje det, men som jeg nevnte tidligere så er den uansett 500,- rimeligere enn på shoppen + at den fremstår som helt ny. Den sendes også gratis innen Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også en mcp pro til salgs selger den for 3800,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.