Kenneth Rønning Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei, noen som vet hvor det bildet med de to flyene som har tatt av men senere krasjer ligger? Leter etter det, men finner det ikke, heh, merkelig spørsmål men :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kan nok gjelde tusenvis av forskjellige ulykker det der, så tror nok du må spesifisere flykategori, lokalisasjon og ulykkestidspunkt noe mer enn dette ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Ja om jeg hadde kommet på ting som sted og flytyper så hadde det ikke vært noe problem . for og få med det viktigste; det er bare bilde av de to flyene på samme bilde som flyr forbi hverandre og begge krasjer senere(Finnes vel ikke så mange bilder?) Men flyene krysser iallefall hverandre på bildet etter de har tatt av og kommet i litt høyde mener også det er tatt fra flyplass. Jeg mener også at det ene flyet på bildet kommer fra Delta Air lines og innbiller meg også at det er snakk om en Boeing 767 på dette bildet. Og for og få med noe viktig det er bare bilde av de to flyene på samme bilde og begge krasjer senere Håper noen kommer på nå . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.