Jan Arild Gjemble Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Det var en herlig tur fra Svalbard med atis i Longyearbyen som sendte oss god tur til Finnland, godt å ha teamspeak på den øde turen over til Finnland for når vi først kom dit gikk heller mikrofon og headset varm. Hektisk! Veldig hektisk. Fikk en 10-15 minutters holding, og så bars det videre med vektors og rett inn på ILS RW 21. Eventet hadde hentet inn de absolutt mest erfarne ATC'ene fra europa, og møtte mange kjente der oppe som man vanligvis treffer nedover Europa. Til tross for FSX-kræsj 200 fot før jeg plantet hjulene i bakken var dette et herlig event, og turen fra Rovaniemi og til Røos var like minneverdig smile Flott tur og flott selskap! Avgang fra Svalbard (jeg jukset litt med årstid og tidspunkt før jeg tok av for å få litt dagslys.) Vi fikk jo plass til flyene jo Ankomst Røros. Skikkelig julevinter-stemning her Desverre ingen bilder fra Rovaniemi, hadde nok annet å gjøre pluss en FSX-kræsj som ødela litt. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Flotte bilder, takk for en herlig tur i godt selskap! :grin: God jul! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.