Gå til innhold

klappsete-tur

Svale Andre Leren

Anbefalte innlegg

Hei, skal ut å reise førstkommende tirsdag, og har planer om å spørre om sjansen til å sitte på klapp. Men jeg har av erfaring funnet ut at det kan være tungvint og mindre sannsynlighet om å få sitte klapp om du ikke treffer piloten før du kommer ombord i flyet.

så spørsmålet mitt er, er det noen jeg kan sende epost til, eller i det hele tatt kontakte for å kunne avtale noe slikt på forhånd, før jeg idet hele tatt entrer flyplassen??

skal forresten reise Molde-Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for raskt svar. sist jeg spurte var det på en flight fra Oslo-Molde, fikk faktisk først ja, men måtte vente utenfor flyet (rett utenfor døren), i rundt en halvtime pga et teknisk problem som måtte løses. Når det endelig var ferdig spurte de meg fint om jeg heller kunne vente til vi var i luften før jeg kom inn, de sa jeg høflig ja til. men det endte aldri opp med noe, men pilotene beklaget seg over at det ikke ble noen tur denne gange pga hastverk, og det har jeg full forståelse for.

så derfor var det i mine tanker at det kanskje er best slik, slik at pilotene og kabinbesetning vet at det kommer en som skal sitte klapp. Slik at vi slipper de situasjonene at det kommer en random dust bort og spør, mens de er stresset osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...