Gå til innhold

PHP / MYSQ / C# utviklere her?


Martin Adam Martinsen

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan PHP/MYSQL/C# på et min middels nivå som har lyst å bli med på å lage spennede VA system?

Mye er utviklet ferdig, men koden må ryddes oppi og ferdiutvikles, samt det skal utvikles et C# klient (prinsippet er klar).

 

Jeg ar tilbakelagt mange 1000 liner med kode, og man etterhvert går lei og mister motivasjonen til videre utvikling.

Men jeg ser behoved for et sikkelig VA og et sikkelig VA system, med automatisk, pirep, ACARS, full finans sytem og fleksibilitet som man ikke får hos eksisterende systemer.

 

Jeg har holdt på VA system alt for lenge nå, og pga at for mye å gjøre ellers så trenger jeg hjelp. Det blir ikke noe betaling, om man tror det, kun mulighet til å være med et VA eller få kopi av systemet for sitt eget VA. MAO. Entusist angasjemet.

 

Noen som har lyst å bli med, eller kjenner noen som kunne tenke seg en morsom hobby prosjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...