Frode Skibrek Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 I Squawkbox har det i det siste dukket opp ett SÆRDELES irriterende problem, som til slutt førte til at jeg nå ikke har flydd på ca 2 uker. Når jeg skal Connecte , og levere en Flight Plan, dukker det opp villkårlige bokstaver i feltene, ofte sammen med login-info og flightplanen. Hva skjer, og hvordan blir jeg kvitt det? Har forsøkt reinstall og install av BÅDE SB 3 & 4, og problemetdukker opp i begge utgavene.... Nekter å kjøre full reinstall av pcen... :eek: Resten fungerer nemlig fint... til en forandring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nok et kjent problem for meg i hvertfall :grin: Jeg fikset i hvertfall dette ved å gjøre følgende: Finn fram squawkbox.exe og høyreklikk > Egenskaper > Kompatiblitet > Deaktiver skrivebordssammensetning. Og det samme gjør du med FS9.exe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hmm dette må jeg også prøve Hatt dette problemet selv forever uten å ha irritert meg såpass at jeg har giddi å løst problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Si ifra om det funker - Er ikke heeelt sikker på om det var akkurat slik jeg fiksa det, men av det jeg kan grave fram av hukommelsen så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Å ikke bruke kompabilitetsmodus skal løse det, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har ikke fått noen bedre squawkbox når det gjelder log-in boksen og aircraft type. Shit jaja! Er jo en liten men unødvendig jobb som må gjøres med sletting for hver gang man logger på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen som fant en løsning ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.