Gå til innhold

Wingview


Sean Berntsen

Anbefalte innlegg

Fikk ikke noe respons i FS-add-ons så jeg prøver her:

 

Er det noe som er kjent med å legge inn wingview? Jeg har nettopp lastet ned en wingview til 737-400 på avsim, laget av Henrik Bengtsson. I readme'en står det at jeg skal erstatte left.bmp og right.bmp med henholdsvis filene med samme navn. Problemet er at det ikke finnes noe left og right bilder inne i default panelet til 737'en.

Hvis det er noen som har noe kjennskap til dette eller kan hjelpe meg på noen som helst måte ville det vært kjempefint.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på en maskin uten FS2002, men prøver meg likevel. Default 737 bruker ikke .bmp filer til å vise grafikk. Tror Mooney og 182RG fremdeles bruker denne teknikken fremfor Virtual Cockpit. Du kan se i panel.cfg fila for disse hvordan det skal gjøres. Sammenlign med panel.cfg for 737 (ta backup før du setter igang), og gjør tilsvarende endringer som har med .bmp å gjøre.

 

Men, tipper at da vil virtual cockpit og wingview vises samtidig, så jeg vil egentlig fraråde det. Hvis du absolutt vil (og da 'fjerne' virtual cockpit), må du flytte viewpoint i aircraft.cfg mye lenger opp i vertical aksen. Men dette blir også ganske kvasi.

 

Kanskje det er mulig å fjerne virtual cockpit, men det har jeg aldri prøvd. Har ikke sett noe poeng i det liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...