Gå til innhold

Kan noen fortelle meg...?


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Fsx forundrer meg stadig. Testet lit her en kvel på settings for å øke fps i simmen Jeg kom ut med dette etter å ha satt oppløsningen til 1600x1050 og unlimited fps. Jeg fløy fra Bardufoss til Bodø og hadde konstant fps på mellom 70 og 250 frames ved unlimited fps. Måtte bare ta et par bilder som foreviget dette. Kan noen forklare hvorfor FSX oppfører seg så vanvittig irradikalt?? Før jeg gjorde noen bufferpool settings og oppløsning samt unlimited fps har jeg aldri hatt over 40 fps selv med unlimited setting.

 

Kanskje ikke rette sted å poste det, men det er jo screenshots. ;)

 

Maskin: Phenom II X4 955 3.2 ghz, 4 gig DDR3 RAM 1333mhz, HD 4870 1GB skjermkort, samsung 750 gig disk. Windows Vista ultimate.

 

Bilder

100fps.jpg

 

189fps.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Joa hadde jeg bare skjønt hva som har skjedd. Undres på om bl.a. tipset om å ha samme oppløsning i fsx som i Windows skrivebord også har noe med dette å gjøre. Uansett. Jeg skal aldri mer røre settingene i FSX etter dette, har fremdeles høy fps i fsx uansett hvor jeg flyr. New york bl.a. 40-70 fps alt untatt trafic, ferries og leasure boats(9%) er resten nøyaktig dette oppsettet. Link

 

Heh, klart jeg regner meg som lucky guy nå ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...