Frode Skibrek Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Mange av dere som kjenner meg kommer sikkert til å tro jeg har slått meg kraftig, men jeg bestemte meg for å gå til innkjøp av Carenado`s nye Seneca. Og plutselig befant jeg meg ett par tusen fot oppe og i en nydelig soloppgang :)Fant ut at jeg skulle dele opplevelsen. Det ble totalt to timer i luften over Alaska. Og ny tur er planlagt så snart som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nydelige greier! Du synker i gradene? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Pent! Likte nattbelysningen. Vi får håpe det er noen andre enn deg som må dekke fuel utgiftene på denne tønna. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.