Knut A. Rostad Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 For de som ikke kjøper datablader vil jeg berette at Logiteck kommer ut med en sere med 4 produkter for oss som flyr FlightSim og andre flysim. Det er pedaler så ser ganske så solide ut, 2 forskejllige styrespaker og ikke minst en throttle så ser så ganske bra ut. Men eneste pris jeg har fått ut av Logiteck Norge er på throttl som vil komme på noe sånnt som ca. 2500 kr. De andre produktene vet jeg ikke enda men siden de har fått prisene, så går jeg utfra at de er like rundt hjørnet. Men de er enda ikke lagt ut på www.logitech.no DEn så jeg synest er mest interessant er throttelen. Jeg leste om produktene i Komputer for Alle i siste nummer (nr.12) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Her er et bilde av utstyret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.