Helge Sakkestad Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Har nettop hatt en fin småfly-tur rundt Bodø og området der, så ville gjerne vise noen bilder både av den fine X-Plane naturen og Cessna 172'en der Har prøvd å redigere det første, men ikke mobb meg om det ble bare dumt... :grin: X-Plane vannet er ikke dumt det Kommentarer ønskes Siter
K J Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Wow! De der ground textures skulle jeg gerne have i FSX Siter
Bjørn Petersson Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 X-Plane frister bare mer og mer, veldig flotte bilder, og helt rått hvordan grafikken har blitt i X-plane siden sist jeg prøvde det. Er det noe addons du har brukt der iom. at terreng og vann osv er så bra? Ang. det første bildet så tror jeg at du bør bli flinkere til å markere det området du skal redigere, ellers ganske bra Siter
Helge Sakkestad Skrevet 11. august 2009 Forfatter Skrevet 11. august 2009 Hehe takk! Nei det er bare default. Har V9.31, det er det eneste. Siter
Christian Ramberg Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 hvor kan jeg få tak i X-plane?? dette frister serru:-D Siter
Joakim Birkeland Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=22&products_id=488 Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Ja dette ser utvilsomt VELDIG bra ut.. Synd at det er lite utvikling av addons til denne simmen... Men man skulle vurdert og kjøpt seg denne ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.