Jack J Jackson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei Tenkte meg å prøve på IVAO og har då noen spørsmål. 1. Hvilken IVAO er det som gjelder Ivao.org eller Ivao.aero? 2. På en av disse IVAO'ne sier man at FSInn får å bruke men noen brukere sier at det ikke er mulig. Hava er rett? 3. Når jeg installert SQB4 (FSX) så får jeg i server boksen opp KUN en liste på serverer til VATSIM! Hvordan ser jeg IVAO serverer? Jack J Jackson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 1: www.ivao.aero 2: Nope, kun IvAp 3: Ref. 2, så er det IvAp som gjelder på IVAO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Som gunnar skriver her, så er det ivao.aero som gjelder. IvAp er programmet som vi bruker når vi flyr, og det finner du her. Du finner også programmer for å kontrollere osv på den linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.