Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 På vei ut fra Frankfurt Ankommer Gardemoen Britisk vær er tydeligvis ikke min greie. Alt for ofte er været av det heller lugubre slaget... ... som sagt... Bilde fra tårnet på Heathrow Nesten hver eneste gang jeg ser en MD82 ta av, så er hjulene på vei opp og inn nesten før flyet har forlatt bakken. I dag er intet unntak... Og litt heftig regnvær for å runde av det hele... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Herlige bilder, vakker frøken. Da tror jeg at jeg skal ta kvelden. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det der er bare provokasjon! Jeg forlanger at din PC står på døren min før helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Skjer ikke, Magnus :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Oskar Matsen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Aaaaah, hærlige bilder. Er noe spes elegant med de MD flya og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nais, har sansen for den SAS drakten...hmm, kanskje jeg skulle lage en til PIC 737? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Det utseendet er ypperlig på MD80 og DC9. Fungerer til nøds på 767. Men på 737? Nei, da foretrekker jeg de gamle "vikigeskipene" helt klart! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Klart det er DC og MD'n ihverfall jeg forbinder med den drakten. Desverre, etter å ha lekt litt med paintkittet til 737'n så oppdaget jeg til min forskrekkelse at det er noe kluss med polygons som "snurper" seg inn ved vinge rot området, og jeg synes ikke det er verdt å bruke så mye tid (og tolmodighet) man evt måtte brukt for å alligne dette katastrofe området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.