Gå til innhold

Avslutningspresang!


Bjørnar Pettersen

Anbefalte innlegg

Bare en liten meddelelse...

 

I forbindelse med at jeg nå snart flytter til Bodø, hadde kollegaene mine her i Mo "lurt" meg med på en "Game-night" på jobb i går kveld. Vi har av og til "gutte-kvelder" med de som liker å spille litt Need for Speed, Ghost Recon, m.m.

 

Det jeg ikke visste var at de hadde planlagt avslutnings-kveld, med tilhørende innhold. Men jeg ante ugler i mosen da også Hilde og Elise dukka opp - de liker da ikke dataspill, tenkte jeg??

 

Noen har også tydeligvis oppfatta at jeg er litt "flightsim-entusiast" på fritida, ... med av og til trøtte morraøyne, fordi "jeg måtte bare lande nattflyet før jeg kom på jobb"... osv.

Jeg fikk derfor overrakt - ..... en Rothco Flight Suit, sort beret og solbriller á la Top Gun!!

Fantastisk artig!!

Den skal jeg ha på meg når jeg setter meg foran flightsim på storskjerm på "gutterommet" på Tverlandet.

 

Etterpå måtte jeg kjøre radiobil for å vise ferdigheter, ut på byen til middag ikledd Flight Suit'en, og tilbake på jobb for mer moro.

 

Vil bare med dette få takke mine meget oppfinnsomme og hyggelige kollegaer - Eigil, Ottar, Jan Arne, Geir Tore, Hilde, Elise, Ole Morten, Ronny, Torstein, Rolf - det var en presang som varmet!

"[stort

 

BPET

 

[ 12-04-2002, 11:15: Endret av: Bjørnar Pettersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...