Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tenker meg jeg får noen "søk det opp" og lignende i fleisen nå, men spør likevel: Noen som har peiling på hvor jeg kan finne en meget bra cfg fil mtp grafikk? Husker Tom Knudsen laget en, men denne gikk det til slutt ikke an å laste ned. Hadde vært meget takknemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sindre! Du kan ikke laste ned en ferdig cfg-fil. Det er fordi denne også inneholder info om ditt pcsystem og er(tror jeg) forskjellig fra maskin til maskin. Derfor må du inn å redigere hver enkelt verdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, vet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Til hvilken simulator er det du tenker på her Sindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Woops. Tenker på Flight Simulator 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ok, skjønner. Typisk da jeg akkurat fant denne svært detaljerte, oppdaterte og med mange cfg-tweaks under FAQ'n til FSX her inne på fs.no. Det begynner å bli en stund siden jeg tweaket med FS9 sist. Men Tom's Ultimate Graphic Guide for FS2004 som du finner her www.tknudsen.com/guider har jo flere sider som gjelder konkrete cfg-endringer. Og etter alt av positiv omtale og massevis av gode erfaringer her fra forumet over lang tid, er den jo absolutt å anbefale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.