Even Rognlien Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 John A. Moen kommer til å trene meg fra kl 19.00-21.00 (lokal tid) på ENVA_TWR i kveld. Blir det bra med trafikk i kveld og jeg klarer meg bra, er dette kanskje den siste treningen min før utsjekk :crazy: Har hørt at det skal være trening på ENVA_APP også i kveld, så bare å komme å fly en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jaja, dette gikk da veldig bra, iallfall de gangene jeg var på frekvensen Eneste var at du hakka noe fryktelig dessverre, men klarte nå å tyde meldingene stort sett edit: Sjekk servinfo nå, du har da en bra mengde på vei til/fra Værnes (y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Her var det sykt mye trafikk! Da jeg logget på var det allerede et fly som tok av, ogsså et til! Spennende å fly på ENVA når det er slik! Du må ha hatt veldig mye å gjøre i tårnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, har da hatt litt å gjøre i kveld :crazy: Ifølge VATSIM har jeg sett 55 fly. Men jammen har jeg fått skikkelig trening! Og ja, neste gang blir det utsjekk Så vil bare si tusen takk til alle som kom og fløy. Jeg beklager at voicen min var hakkete i perioder. Kan ikke si nettverket er helt stabilt her hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var artig å farte rundt Værnes i kveld. Lenge sidan eg har gjort trening på innflygningar, og det var ein del trafikk. Satsar på at du får tatt utsjekken din kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.