Gå til innhold

Er det noen som er...


Fredrik Wold

Anbefalte innlegg

..gode i GMAX?! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jeg har tenkt litt på et prosjekt, nærmere bestemt et lite helikopterprosjekt...

Det har seg sånn at jeg jobber på Lillehammer Sykehus kommer det gjerne et helikopter i ny og ne...

Egentlig som regel bare et spesielt et Eurocopter AS.365N1 Dolphin (eller Dauphin), derfor kunne det vært kult å kanskje ha laget det.

Siden jeg ikke er noe dreven GMAX bruker, kanskje noen andre er det?

Jeg kunne jo selvfølgelig bidra med bilder inni helikotperet, og kanskje prøve med på et panel når den tiden kommer...

Helikopteret er det bilde av her (jeg som har tatt det selvfølgelig) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Et annet hjelpemiddel er her

Så visst det er noen som er intressert så kanskje vi kan få igang ett eller annet..?..

mvh

Fredrik Wold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da kan man være godt på vei med bilder og slikt, men mangler jo en modell og slikt..

Jeg synes GMAX er vanskelig, har prøvd flere ganger, men jeg får det liksom ikke til,

ingen andre som kan det? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

og...btw..jeg har også et sett med lydfiler til det helikoteret, som Manuel Gonzales har laget....

kvalitet lang vei!

 

Fredrik Wold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] G-max er tross alt lillebroren til 3D Studio Max (aahh så noen øyenbryn heve seg der!), så det er bygd opp på en i det minste tilnærmet lik måte bare med en god del færre funksjoner da det tross alt er helt gratis (lovlig).

Du kan hente programmet, hjelpefiler, manual og eksempler fra deres hjemmeside:

http://www.discreet.com/products/gmax/gmaxconsumer/

Ikke spør meg hvordan du bruker det, har nylig hentet det selv for å prøve å mekke modeller i spillet CnC Renegade og kanskje OFP når den tid kommer. Bare for å prøve, "liksom".

Gjør et søk på www.google.com , gjerne på Norsk, og jeg tør vedde på at du finner noe brukbart der, som f.eks. tutorials og lessons.

Det er fantastisk bra at så flotte produkter som dette er helt gratis! Så er det opp til den enkelte å lære det.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...