Tommy Bernes Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Heisann! Har nett vert ute og testa Carenado sin Piper Arrow for fs2004.. Turen gikk ut fra Notodden ENNO. Veret var overskyet men det var mye turbulens, noe som gjorde at turen ble heller kortere :grin: Uansett. Legger ved et lite bilde fra turen eg. Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter
Christian Ramberg Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 stilig men jeg fikk et problem da.noen som vet åssen jeg kan løse det?? Siter
Tommy Bernes Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 Takk. Ang teksturene så må du bare kopiere alt innholdet fra texture mappa over til Texture.1 2 og 2. Men ikke overskriv om du blir spurt. Deet burde fikse det der. Siter
Christian Ramberg Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 vet du...det burde jeg nesten ha tenkt på med en gang hehe...skylder på at det enda er tidlig og ikke har fått i meg kaffen enda hehe.ja det skal funke siden de manglet teksturene hehe....men tusen takk hvertfall Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Pent, kanskje du vil vise oss litt mer av denne flotte flymaskinen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.