Geir Teigo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Main Instrument Panel interface board fra CPFlight kjøpes. Helst med tilhørende 5-pol kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 vi har et som kan brukes men noen få kanaler ikke virker. ta kontakt om du er intersert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Hvilke inn- eller utganger er det som ikke virker? Jeg har kun captain side, så om det er på FO siden det er noe galt så har det ingenting å si. Hvis det er center eller Capt. funksjoner så må jeg vurdere om jeg heller kan legge funksjonene vil MCPEX1 kortet, og det skal sikkert fint la seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.