Gå til innhold

Noen som vet hva dette er ?


Stein Aasheim

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Noen som har kjennskap til hva dette er? Dette fikk jeg som email,men jeg trykker aldri på noen link i emails som jeg ikke vet hva er.

 

"Hello,

One of your friends or acquaintances have recommended you to SimFly.EU

 

SimFly.EU is the largest provider of live flight tracking for Microsoft Flight Simulator X and 2004, our bespoke applications allow you to manage passengers, fleet, and even run and fully manage a virtual airline should you wish.

 

You will also find community forums, voice chatting, free downloads and many more great modern features to use whilst on the site, registration is free and you can start using all services today with no cost, just click here to visit.

 

You received this email because someone you know used our recommend a friend tool, if you no longer wish to receive emails from us you can click here to be instantly blocked from receiving any mail from our system.

 

Kindest Regards

 

SimFly.EU Team

http://www.simfly.eu"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...