Henrik Bergman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 har så dårlig pc att jeg ikke kan kjøre høyere grafikk uten att det begynner og lægge.. *de første bildene er ifra mega airport Frankfurt X *så er det en B 737-700 ifra gardermoen *så er det noe F-16 og til slutt ett blide ifra kina ett sted med B 727-200 håper dere liker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ok bilder Fine vinkler, men litt mer AA hadde funket.. Hva heter den flyplassen med rullebanen på en øy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nye flyplassen i Hong Kong, og øya heter Chek Lap Kok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er ikke den nye flyplassen VHHH nei, den er mye større enn en puslete øy VHHH: http://www.swiremariners.com/VHHH_FSX.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er sansynligvis Kansai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 vet ikke helt hva flyplassen het, men jeg fløy ifra Kansai.(tror jeg :crazy:) var litt morro og måtte taxe over en bru for og komme inn til flyplassen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.