Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Etter at siste oppdatering har kommet til Wilco Airbus series,Så skulle jeg gi flyet en sjanse til.Er ikke helt bra enda,mht top of decent. Men anyway,her er noen uredigerte bilder fra turen Hamburg til Oslo på Vatsim i kveld. Fra virtual cockpit..TOR5M arrivial. Short final Kaboooom,så var vi nede på rullebanen :grin: Spoilers up,og reverse thrust engaged. Inn på gate 47,APU er nettopp fyrt opp. Håper de ikke ble for mørke.Siden jeg flyr realtime. FS2004-Wilco series 1 Airbus,(forbedret vc natt texturer,og lyder)-Ground enviroment-Ultimate terrain Europe-Norske flyplasser-Activesky 6,5. Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skikkeleg flotte bilete du serverar her kaptein Bedin. Stilige lys var det og skikkeleg god stemning. Men kva har du gjort med sju syttifemmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Flotte bilder, ja! Liker veldig godt at du skriver hvilke addons du bruker. Skulle også til å spørre hvor du hadde gjort av Islandsfuglen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Torstein: Du mener sju-femtisjuen? Flotte bilder,Lars-Petter. Ser ut som en fin tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Takker for kommentarene gutter 757 er på verksted,en sløving av en icelandair ground crew,kom borti hangar døren med den ene wingletsen,da den ble pushet inn til teknisk. :grin: ps,det er faktisk sant. TF-FIZ fikk ene wingletsen revet av her om dagen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Torstein: Du mener sju-femtisjuen? Stemmer det. Var den eg meinte :grin: Ikkje alltid like lett å få rett ord ut av rett munn og ned på korrekt tastatur til rett tidspunkt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Torstein: Du mener sju-femtisjuen? Stemmer det. Var den eg meinte :grin: Ikkje alltid like lett å få rett ord ut av rett munn og ned på korrekt tastatur til rett tidspunkt :grin: Jepp. Kjenner godt til problemstillingen etter utallige egne feiltrinn :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.