Mathias Kjærstad Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette er noen bilder jeg har redigert litt. så kunne jeg like gjerne legge dem ut for respons Dette er de første FS bildene jeg noen gang har redigert, så dere som er flinke , gi meg råd PS: Bilde 4,5,6,7 og 9 er ikke redigert. A340 Emirates 747 British Airways MD-11 UPS MD-11 Cockpit MD-11 i cruise Lufthansa i Hong Kong Lufthansa i Las Vegas A340 Emirates Og til slutt, beste VC som fins i FS! kommenter? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Flotte bilder dette.Spesielt de av MD11 og 747. PMDG747 er nydelig.Det første jeg lærte meg med FMC.Bare så synd jeg alltid får CTD på mange turer med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Flotte bilder dette.Spesielt de av MD11 og 747.PMDG747 er nydelig.Det første jeg lærte meg med FMC.Bare så synd jeg alltid får CTD på mange turer med det... Takker Ja, ingen som står oppimot PMDG ! Satt og leste igjennom manualen flere ganger , 2 helger etter at 747 ble realeased, For å prøve og skjønne hele sulamitten ! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare en ting å si om disse bildene: HELT KNALL! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare så synd jeg alltid får CTD på mange turer med det... Hvis du får CTD ofte' date=' så er det en god mulighet for at kapasiteten på PC'en din brukes opp. Mitt tips er at du følger denne guiden for optimalisering av Windows hos hardware.no. Den inneholder de viktigste måtene å få opp farten i Windows på. Problemet med Windows er at minst 10-20 prosesser man aldri kommer til å bruke starter opp hver gang Windows startes. Guiden viser bl.a. hvordan man slår av disse prosessene og frigjør kapasitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Bare en ting å si om disse bildene: HELT KNALL! :grin: Takker :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Meget bra. Har du forelsket deg i MD11 du også? mener dette er en av de beste flyene til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 dette var flott,Geir. men ble litt spent på arbeidsforholdene i A340en din...har du shot av cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 MD-11 er en fin dame beste som fins til FSX. Hvis det er meg du referer til Frode, så har jeg ikke noe cockpit bilder fra A340 nå, men kommer sikkert en eller annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.