Gå til innhold

Noen bilder jeg har på lager!


Anbefalte innlegg

Dette er noen bilder jeg har redigert litt. så kunne jeg like gjerne legge dem ut for respons ;) Dette er de første FS bildene jeg noen gang har redigert, så dere som er flinke , gi meg råd ;) PS: Bilde 4,5,6,7 og 9 er ikke redigert.

 

A340 Emirates

a340h.jpg

 

747 British Airways

747.jpg

 

MD-11 UPS

ups.jpg

 

MD-11 Cockpit

md11cockpit.jpg

 

MD-11 i cruise

crz.jpg

 

Lufthansa i Hong Kong

kaitak.jpg

 

Lufthansa i Las Vegas

lasvegasr.jpg

 

A340 Emirates

kord23.jpg

 

Og til slutt, beste VC som fins i FS!

747cockpit.jpg

 

kommenter? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder dette.Spesielt de av MD11 og 747.

PMDG747 er nydelig.Det første jeg lærte meg med FMC.Bare så synd jeg alltid får CTD på mange turer med det...

 

Takker :)

 

Ja, ingen som står oppimot PMDG ! Satt og leste igjennom manualen flere ganger , 2 helger etter at 747 ble realeased, For å prøve og skjønne hele sulamitten ! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så synd jeg alltid får CTD på mange turer med det...

 

Hvis du får CTD ofte' date=' så er det en god mulighet for at kapasiteten på PC'en din brukes opp. Mitt tips er at du følger denne guiden for optimalisering av Windows hos hardware.no. Den inneholder de viktigste måtene å få opp farten i Windows på.

 

Problemet med Windows er at minst 10-20 prosesser man aldri kommer til å bruke starter opp hver gang Windows startes. Guiden viser bl.a. hvordan man slår av disse prosessene og frigjør kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...