Gå til innhold

God gammeldags kjeft!!


Karl M Arsenal Ellingsen

Anbefalte innlegg

Vil fortelle dere om en nokså gøyal opplevelse jeg hadde i går.

 

Mandag kjøpte jeg meg en ny 737 software. Noen mener den er den beste, mens andre ikke er fullt så fornøyd. Jeg bestemte meg for å gå til innkjøp av denne, da jeg bla. sliter med å få 737 PIC til å funke. Da softwaren var ferdig installert var det klart for aktivasjon av produktet. Jeg fulgte manualen til punkt og prikke, og fikk sendt avgårde aktivasjons mail til produsent. Timene gikk, dagene gikk, jeg sendte to henvendelser til produsent der jeg fortalte at jeg ikke hadde mottatt noen aktivasjonskode; intet svar å få! Dette provoserte meg noe enormt, da enhver forhandler/produsent av et såkalt kvalitetsprodukt burde ha en kundeservice som er noenlunde oppe og går! Til slutt hadde jeg fått nok! I går ca. kl. 1700, rød i toppen og mildt sagt forbannet, satt jeg meg ned foran dataen og skrev en ganske så uhyggelig mail til kundeservice. Det gikk altså under halvtimen(!), så hadde jeg fått en beklagelse, samt min fryktelig etterlengtede aktivasjonskode. Da måtte jeg dra på smilebåndene og tenkte med meg selv: God gammeldags kjeft hjelper :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...