Andreas R.Pettersen Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 jeg er ganske ny nå det kommer til vatsim, og er noe jeg i stor grad har prøvd meg på. men problemet mitt er at jeg har lese og skrive vansker og da blir manualene litt tong leste. og sliter dermed og få til ATC frasene og lurer på om det er noen programer man kan øve på ATC og navigasjon på? Siter
A L Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Program vet jeg ikke, hjelper jo å logge på som observer. Men en ting er å høre og gjenta og gjøre det som ATC sier i en viss grad er greit.. Men hvis man virkelig klarer å forstå hva det vil si er enda viktigere, så for all del, logg på som observer på ATC tranings og hør og følg med og forstå, og evt. spør noen over private chat hvis det er noe du lurer på! husk: Alle har vært neewbies en gang, og heller spør en å gjøre ting feil Men jeg syns kanskje du da skulle ha tatt kontakt med Gunnar Seljeseth som har hatt noen newbee kurs før, og har visstnok vært suksess! Han tror jeg kan hjelpe deg med det meste. Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.