Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har tidliger hatt FS treff på Gardermoen Flymuseum 3 ganger tidliger med bra oppmøte, hva med og gjøre dette igjen? Men jeg ønsker da ikke og stå for det, noen andre som kan sette dette i gang Jeg kan selvfølgelig være med på snakkinge, lede oppløegget men har ikke tid og sette det opp;) Noen som melder seg? Evt. Geir Ø. eller andre......forlag... Link fra tidligere opplegg: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=430684&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ref en annen post her kommer jeg tilbake med info om hva OFKL ønsker å stelle i stand av denne typen samlinger. OFKL skal henvende seg til alle simmere, så det blir nok temaer på forskjellige nivå for å treffe et bredest mulig publikum. More to come... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 aha veldig bra Geir Ø. gleder meg og avventer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.