Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er på sola i dag fra ca kl 1630 og utover kvelden

der dere kan leie simmen i dag ring 98245538 eller 40201701 for å lage en avtale

bilder av simmen finner du her.http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=458396

Skrevet

¨jepp du får det .......

vi har en del nå som har vært å prøvet virker som de ikke vil gå hjem etter på :-)

de har i allefall et stort smil så jeg tror dette svarer til forventningene til de fleste

:-)

Skrevet

nei ikke enda og det blir en stund til tenker jeg trottle handels er det en cad engeneer som sitter i denne stund og tegner så skal disse maskineres + mye så må kobles (fire handels, trim , nye potmetre, horn cut,auto stab trim, ++++

ny radio stakk

husk at vi har en 200 trottle og denne skal bygges om til en NG I ALIMINIUM og bare dette tar tid jeg må nok regne 14 dager bare på maskinering

slike ting tar tid om dette skal bli bra :-)

husk at dette er en hobby også

Skrevet

full mip,fmc,lower ecas,autopilot,95% over head inklusiv cabin press,full glaresheald.com1, nav1,nav2,Adf 1,tiller,rudder,alions,elevator,

TACAS,ILS,VOR,Wether radar,full instroctor station.

180 grader weiw

+ ca 8 kanaler lyd og ATC (intercom)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...