espen revheim Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 vi er på sola i dag fra ca kl 1630 og utover kvelden der dere kan leie simmen i dag ring 98245538 eller 40201701 for å lage en avtale bilder av simmen finner du her.http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=458396 Siter
Øystein Haugan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Synn at ikke det var forrige mandag(26).. ,va i Stavanger da fram til 28.. Får ringe deg en anna gang det høver Øystein Siter
espen revheim Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 ¨jepp du får det ....... vi har en del nå som har vært å prøvet virker som de ikke vil gå hjem etter på :-) de har i allefall et stort smil så jeg tror dette svarer til forventningene til de fleste :-) Siter
Harald Strand Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hvordan er det, har dere faat montert ekte throttle eller? Siter
Øystein Haugan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ja det trur æ ser ivertfall veldig bra ut...hvor på Sola står den? Siter
espen revheim Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 nei ikke enda og det blir en stund til tenker jeg trottle handels er det en cad engeneer som sitter i denne stund og tegner så skal disse maskineres + mye så må kobles (fire handels, trim , nye potmetre, horn cut,auto stab trim, ++++ ny radio stakk husk at vi har en 200 trottle og denne skal bygges om til en NG I ALIMINIUM og bare dette tar tid jeg må nok regne 14 dager bare på maskinering slike ting tar tid om dette skal bli bra :-) husk at dette er en hobby også Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Vi som er litt kresne på "detaljene" vil vite hvilke komponenter som er operative eller ikke operative. Siter
espen revheim Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 full mip,fmc,lower ecas,autopilot,95% over head inklusiv cabin press,full glaresheald.com1, nav1,nav2,Adf 1,tiller,rudder,alions,elevator, TACAS,ILS,VOR,Wether radar,full instroctor station. 180 grader weiw + ca 8 kanaler lyd og ATC (intercom) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.